مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج

در گذشته از ترس فقر و يا احساس تحقير در قبيله، دختران را زنده به گور مي‌کردند؛ اما حالا دختران و پسران را با هم زنده به گور مي‌کنند. در انگلستان بالاترين رقم سقط جنين و در مقام بعدي فرانسه و روسيه و بعد در چين که فقط در اين کشور 13 ميليون سقط جنين اتفاق مي‌افتد. اين يعني 13 ميليون دختر و پسر زنده به گور کردن است(!) بخشي از اين جنين‌ها در بازار لوازم آرايش به فروش مي‌رسند. فکر نکنيد که اين کرم و پودر لوازم آرايشي فلان ميدان از اين جنين‌هاست بلکه اينها پاکستاني است که گليسيرين و چربي و دنبه و اين‌چيزهاست. جنين‌هايي که خريداري مي‌کنند به شرکتهاي لوازم آرايشي مي‌رود که يک قوطي کرم آن را بايد 300 هزار تومان خريداري کرد. بخشي ديگر از اين جنين‌هاي سقط شده به رستوران‌ها مي‌رود؛ رستورانهايي که سوپ درست مي‌کنند و براي قوه جنسي اينها را مي‌پزند هر ظرف 1000 دلار مي‌فروشند.



ادامه مطلب ...

استاد رائفی پور

به گزارش گروه بين الملل مشرق، گردهمايي بيلدربرگ از 9 تا 12 ژوئن (پنجشنبه 19 تا يکشنبه 22 خرداد) در هتل "سورتا هاوس" در "سنت موريتز" سوئيس برگزار شد که در آن موضوع تغيير حکومت سوريه و راه انداختن يک جنگ بزرگ در خاورميانه مورد بحث قرار گرفت.



ادامه مطلب ...

بیانیه جدید استاد رائفی پور

یکی از مواهبی که خداوند به برکت حضور مستقیم در میان عامه مردم علی الخصوص دانشجویان به ما عطا فرموده است آگاه شدن از تمامی تحرکات دشمن در اقصی نقاط کشور و از طرفی دیگر اطلاع از انواع و اقسام صحبت هایی است که در باره بنده در میان مردم ساری و جاری است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:رائفی,پور,گاف بزرگ, بیانه, کفش, شلوار لی, جن, :: 18:55 ::  نويسنده : مسعود

استاد رائفی پور

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بار ها عرض کرده بودم که با وجود برنامه هایی که برخی شبکه های ماهواره ای در مورد حقیر پخش میکنند  قصد پاسخ دادن به اراجیف آن ها را ندارم. لیکن مورد اخیر توسط برخی داخلی ها نیز دامن زده شد و اینگونه پنداشتم عدم پاسخ به آنها در فضای داخلی به نوعی تایید تمامی گفته هایشان  و از طرفی دیگر احترام به در خواست پژوهشگران عزیز میهنمان مبنی بر پاسخ به این مطالب باشد.



ادامه مطلب ...

سه فضیلت به من داده شد که علی نیز در آنها شریک است، و سه امتیاز به علی داده شد که به من داده نشده است.
لوای حمد برای من است و علی حامل آن، کوثر مال من است و علی ساقی آن؛وبهشت و آتش به دست من است و علی تقسیم کننده آن.اما آن سه ویژگی که تنها به علی داده شده و من سهمی از آن ندارم این است که به او پدر زنی داده شده که نظیرش به من داده نشده است فاطمه همسر اوست و مانند آن به من داده نشده است و به او دو پسر داده شده که مانندشان به من داده نشده است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:جن, باور, , :: 18:7 ::  نويسنده : مسعود

در گفت‌وگو با افراد مي‌شود متوجّه شد كه آنها سعي در پنهان كردن ترس خود دارند؛ امّا زماني كه پرسش از علّت ترسيدن به ميان مي‌آمد، ناشناخته بودن و همراه شدن با خرافات از جمله مهم‌ترين دلايلي بود كه مطرح مي‌شد. حجّت الاسلام حيدرزاده نيز براي اين امر از مثال تاريكي و روشن نبودن فضاي مربوط به عالم اجنّه ياد مي‌كند كه چون با خرافات آميخته شده‌اند، قابل اعتماد نيست و منجر به وحشت انسان‌ها مي‌شود و براي برون‌رفت از اين شرايط مي‌گويد: با اتّكا به مباني قرآني و روايات مي‌شود چراغ اين اتاق تاريك را روشن كرد، آن وقت است كه مي‌بينيم دليلي براي ترسيدن وجود ندارد.



ادامه مطلب ...

آيا عوامل جهاني‌سازي از مشاركت در فروپاشي خاورميانه، منافعي دارند؟ شكي نيست. اين انزجار بسيار دامن‌گسترده و خشم جمعي فروخورده، چيزي نيست كه به سادگي و به طور مصنوعي بتوان آن را توليد كرد. احتمال دارد اين خشم نسبت به تاكتيك‌هاي حكومتي فئودالي ديكتاتورها در جهان عرب (كه بيشتر آنها را صاحبان منافع امريكايي و اروپايي نصب يا حمايت ‌كرده‌اند) بسيار بيشتر باشد؛ خشمي كه بي سر و صدا در طول زمان شكل گرفته است. پس چرا دولت‌هاي غربي از سرنگوني گماشتگاني كه خودشان آنها را بر مسند قدرت نشانده‌اند، شادماني مي‌كنند؟



ادامه مطلب ...

به مسجد بزرگ کوفه وارد شدم. دیدم مردی با موهای سر و ریش سفید به ستون مسجد تکیه داده و گریه می‌کند و قطرات اشک بر گونه‌هایش جاری شده است به او گفتم: چرا گریه می‌کنی؟ گفت: من صد و چند سال از عمرم گذشته است و عدالت و حقیقت را تنها در دو وقت از شب و دو وقت از روز دیده‌ام که ظاهر و محقّق شود و من برای آن گریه می‌کنم.



ادامه مطلب ...

عزیزان امروز می خواهیم میوه ای را بچینیم که نتیجه 32 سال استقامتمان و 400 هزار خونی است که در راه خدا داده ایم.

چند سال باید بگذرد تا چنین فرصتی دست ما بیاید که اینچنین مردم مسلمان علیه حکام جورشان بشورند



ادامه مطلب ...

احساس من اين است كه در درون جامعه ما دستگاه فراماسونري در حال تقويت مجدد است. نبايد فراموش كرد كه در ايران، مشروطيت با دستگاه فراماسونري، با شعارهاي اسلامي و آيات قرآن بر سر كار آمد. سر كار آمد. امروز هم اگر بخواهد بيايد حتماً از همين شعارهاي برگرفته از انقلاب استفاده خواهند كرد و در زير اين پوشش‌ها حرف خودشان را مي‌زنند. همان چيزي كه هميشه گفته‌اند «قالب را حفظ كنيد و محتوا را عوض كنيد.» قالب، امام زمان (عج) و اين حرف‌هاست اما محتواي امام زمان، چيز ديگري (مثل انسان كامل نوعي) مي‌شود.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 210700
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

Alternative content