مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج
یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:Muslim,women,shake,hand,, :: 10:51 ::  نويسنده : مسعود

One day a British man asked from a Muslim scholar:” why Muslim women are not allowed in Islam to shake a hand with men?”
The scholar said: “could you take the hands of Queen Elizabeth in your hands?”
English man said:” Of course not, only certain people are allowed to shake hands with the Queen”
The scholar answered: Our Ladies are Queen and the Queen won’t shake hands with strange men

 

اولین نتیجه این انقلاب ها مهاجرت معکوس مردم اسرائیل است؛ دومین نتیجه به خطر افتادن امنیت جدی اسرائیل است؛ و نتیجه سوم فروپاشی اسرائیل است، حتی بدون جنگ. این بار عرب ها بخواهند با اسرائیل بجنگند مثل جنگ های قدیمی نیست؛ آنها از حزب الله جنگیدن یادگرفته اند از حماس جنگیدن یاد گرفته از سوریه مقاومت یادگرفته و از پدر معنوی همه ی این ها ایران ایستادگی و مقاومت و اثبات این آیه شریفه ی قرآن ...

 

ادامه مطلب را کلیک کنید

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:موسیقی,اثرات, :: 11:0 ::  نويسنده : مسعود

درمقابل همة این حرف هایی که زده شد و همة مضرّاتی که برای موسیقی گفته شد عده ای نیزادّعا می کنند که موسیقی در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد والبتّه امروزه یکی از بحث های مهم، همین بحث درمان، بوسیله موسیقی است که اصطلاحا ًبه آن موسیقی درمانی گفته می شود. و یا گفته می شود که پخش موسیقی در گاو داری ها بر روی شیر دهی گاوها تأثیر داشته و مقدار شیردهی آنان را افزایش داده است و از این قبیل مسائل.



ادامه مطلب ...

شبکه‏ی تلویزیونی «من و تو »، از 28 اکتبر مقارن با 6 آبان 1389 برنامه‏های خود را بر روی ماهواره‏ی هاتبرد شروع و با ارایه برنامه‏های تفریحی و سرگرمی با جهت‏گیری خلاف شئونات اخلاقی و بومی مردم ایران عملاً مکمل شبکه‏هایی همچون «فارسی وان» است. این شبکه متعلق به شرکت تلویزیونی ...


لطفاْ تمام متن را با حوصله مطالعه نمایید

 

http://s2.picofile.com/file/7147501612/masontube_ir.jpg



ادامه مطلب ...

علی‌اکبر رائفی‌پور پژوهشگر و محقق در حوزه صهیونیزم و دشمن‌شناسی در گفت‌وگو‌یی تفصیلی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه فطرت انسان‌ها در دنیا بیدار شده است و بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است، تابوهای ساخته شده در گذشته از بین رفته و صهیونیست‌ها به آخر کار خود رسیده‌اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...

خاک قم گشته مقدس از جمال فاطمه

نور باران گشته این شهر از جمال فاطمه

گرجه شهر قم شده گنجینه علم و ادب

قطره ای باشد ز دریای کمال فاطمه

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال که در همایش «حزب الله سایبری» با عنوان "کلیک‌های پایداری" سخن می‌گفت، در ابتدای سخنان خود به همایش قبلی وبلاگ‌نویسان که در همین سالن در 12 روز مانده به انتخابات 88 برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در آن روزها یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که معمم بود از اختلال به وجود آمده در شبکه فیس بوک ابراز نگرانی کرده و معترض شده بود، این سؤال مطرح بود که چرا وی باید نگران فیس بوک باشد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

Alternative content