مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: یکی از خطرهای بزرگ در موضوع مهدویت، کارهای عامیانه، جاهلانه، غیرمستند و متکی بر تخیلات و توهمات است که زمینه ساز مدعیان دروغین و دوری مردم از حقیقت واقعی انتظار خواهد شد.



ادامه مطلب ...

شاید همانند یک دهه پیش که رهبر انقلاب با عنوان شهید مطهری و علامه طباطبایی زمان از آیت‌الله مصباح تجلیل نمودند و علم مبارزه با انحرافات را به دست ایشان سپردند، سفر مقام معظم رهبری درسال ۸۹ به قم،تدارکی برای ...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:حجاب,استرالیا,خانه, :: 18:24 ::  نويسنده : مسعود

به گزارش رحماء خانه حجاب در استرالیا میزبان زنان مسلمان است و مورد توجه بسیاری از زنان غیر مسلمان قرار می گیرد که به این نتیجه متمدنانه رسیده اند که پوشیدگی، نشانه زیبایی است.



ادامه مطلب ...

شیعه نیوز نوشت: تصاویر زیر نمونه هایی از تولیدات متعلق به شرکت فلای فیت در هستون امریکا است که در آنها کلمات مقدس الله - محمد و اسلام حک شده است. این تولیدات در برخی از فروشگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به فروش رسیده و با اعتراض بسیاری از مسلمانان مواجه شده است .

شایان ذکر است از این دست اقدامات تا به حالا چندین بار توسط شرکت های صهیونیستی در چند کشور صورت گرفته است که نشانی از دشمنی انان با دین اسمانی اسلام است.

 

 



ادامه مطلب ...

در گذشته از ترس فقر و يا احساس تحقير در قبيله، دختران را زنده به گور مي‌کردند؛ اما حالا دختران و پسران را با هم زنده به گور مي‌کنند. در انگلستان بالاترين رقم سقط جنين و در مقام بعدي فرانسه و روسيه و بعد در چين که فقط در اين کشور 13 ميليون سقط جنين اتفاق مي‌افتد. اين يعني 13 ميليون دختر و پسر زنده به گور کردن است(!) بخشي از اين جنين‌ها در بازار لوازم آرايش به فروش مي‌رسند. فکر نکنيد که اين کرم و پودر لوازم آرايشي فلان ميدان از اين جنين‌هاست بلکه اينها پاکستاني است که گليسيرين و چربي و دنبه و اين‌چيزهاست. جنين‌هايي که خريداري مي‌کنند به شرکتهاي لوازم آرايشي مي‌رود که يک قوطي کرم آن را بايد 300 هزار تومان خريداري کرد. بخشي ديگر از اين جنين‌هاي سقط شده به رستوران‌ها مي‌رود؛ رستورانهايي که سوپ درست مي‌کنند و براي قوه جنسي اينها را مي‌پزند هر ظرف 1000 دلار مي‌فروشند.



ادامه مطلب ...

استاد رائفی پور

به گزارش گروه بين الملل مشرق، گردهمايي بيلدربرگ از 9 تا 12 ژوئن (پنجشنبه 19 تا يکشنبه 22 خرداد) در هتل "سورتا هاوس" در "سنت موريتز" سوئيس برگزار شد که در آن موضوع تغيير حکومت سوريه و راه انداختن يک جنگ بزرگ در خاورميانه مورد بحث قرار گرفت.



ادامه مطلب ...

بیانیه جدید استاد رائفی پور

یکی از مواهبی که خداوند به برکت حضور مستقیم در میان عامه مردم علی الخصوص دانشجویان به ما عطا فرموده است آگاه شدن از تمامی تحرکات دشمن در اقصی نقاط کشور و از طرفی دیگر اطلاع از انواع و اقسام صحبت هایی است که در باره بنده در میان مردم ساری و جاری است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:رائفی,پور,گاف بزرگ, بیانه, کفش, شلوار لی, جن, :: 18:55 ::  نويسنده : مسعود

استاد رائفی پور

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بار ها عرض کرده بودم که با وجود برنامه هایی که برخی شبکه های ماهواره ای در مورد حقیر پخش میکنند  قصد پاسخ دادن به اراجیف آن ها را ندارم. لیکن مورد اخیر توسط برخی داخلی ها نیز دامن زده شد و اینگونه پنداشتم عدم پاسخ به آنها در فضای داخلی به نوعی تایید تمامی گفته هایشان  و از طرفی دیگر احترام به در خواست پژوهشگران عزیز میهنمان مبنی بر پاسخ به این مطالب باشد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 470
بازدید کل : 210735
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

Alternative content