مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج

سه فضیلت به من داده شد که علی نیز در آنها شریک است، و سه امتیاز به علی داده شد که به من داده نشده است.
لوای حمد برای من است و علی حامل آن، کوثر مال من است و علی ساقی آن؛وبهشت و آتش به دست من است و علی تقسیم کننده آن.اما آن سه ویژگی که تنها به علی داده شده و من سهمی از آن ندارم این است که به او پدر زنی داده شده که نظیرش به من داده نشده است فاطمه همسر اوست و مانند آن به من داده نشده است و به او دو پسر داده شده که مانندشان به من داده نشده است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:جن, باور, , :: 18:7 ::  نويسنده : مسعود

در گفت‌وگو با افراد مي‌شود متوجّه شد كه آنها سعي در پنهان كردن ترس خود دارند؛ امّا زماني كه پرسش از علّت ترسيدن به ميان مي‌آمد، ناشناخته بودن و همراه شدن با خرافات از جمله مهم‌ترين دلايلي بود كه مطرح مي‌شد. حجّت الاسلام حيدرزاده نيز براي اين امر از مثال تاريكي و روشن نبودن فضاي مربوط به عالم اجنّه ياد مي‌كند كه چون با خرافات آميخته شده‌اند، قابل اعتماد نيست و منجر به وحشت انسان‌ها مي‌شود و براي برون‌رفت از اين شرايط مي‌گويد: با اتّكا به مباني قرآني و روايات مي‌شود چراغ اين اتاق تاريك را روشن كرد، آن وقت است كه مي‌بينيم دليلي براي ترسيدن وجود ندارد.



ادامه مطلب ...

آيا عوامل جهاني‌سازي از مشاركت در فروپاشي خاورميانه، منافعي دارند؟ شكي نيست. اين انزجار بسيار دامن‌گسترده و خشم جمعي فروخورده، چيزي نيست كه به سادگي و به طور مصنوعي بتوان آن را توليد كرد. احتمال دارد اين خشم نسبت به تاكتيك‌هاي حكومتي فئودالي ديكتاتورها در جهان عرب (كه بيشتر آنها را صاحبان منافع امريكايي و اروپايي نصب يا حمايت ‌كرده‌اند) بسيار بيشتر باشد؛ خشمي كه بي سر و صدا در طول زمان شكل گرفته است. پس چرا دولت‌هاي غربي از سرنگوني گماشتگاني كه خودشان آنها را بر مسند قدرت نشانده‌اند، شادماني مي‌كنند؟



ادامه مطلب ...

به مسجد بزرگ کوفه وارد شدم. دیدم مردی با موهای سر و ریش سفید به ستون مسجد تکیه داده و گریه می‌کند و قطرات اشک بر گونه‌هایش جاری شده است به او گفتم: چرا گریه می‌کنی؟ گفت: من صد و چند سال از عمرم گذشته است و عدالت و حقیقت را تنها در دو وقت از شب و دو وقت از روز دیده‌ام که ظاهر و محقّق شود و من برای آن گریه می‌کنم.



ادامه مطلب ...

عزیزان امروز می خواهیم میوه ای را بچینیم که نتیجه 32 سال استقامتمان و 400 هزار خونی است که در راه خدا داده ایم.

چند سال باید بگذرد تا چنین فرصتی دست ما بیاید که اینچنین مردم مسلمان علیه حکام جورشان بشورند



ادامه مطلب ...

احساس من اين است كه در درون جامعه ما دستگاه فراماسونري در حال تقويت مجدد است. نبايد فراموش كرد كه در ايران، مشروطيت با دستگاه فراماسونري، با شعارهاي اسلامي و آيات قرآن بر سر كار آمد. سر كار آمد. امروز هم اگر بخواهد بيايد حتماً از همين شعارهاي برگرفته از انقلاب استفاده خواهند كرد و در زير اين پوشش‌ها حرف خودشان را مي‌زنند. همان چيزي كه هميشه گفته‌اند «قالب را حفظ كنيد و محتوا را عوض كنيد.» قالب، امام زمان (عج) و اين حرف‌هاست اما محتواي امام زمان، چيز ديگري (مثل انسان كامل نوعي) مي‌شود.



ادامه مطلب ...

منتظر یعنی کسی که یک احساس امیدی دربارۀ فرج در دلش وجود داشته باشد. معنای انتظار، صرفا احتمال دادنِ ظهور نیست که انسان بگوید: «روزی ظهور محقق خواهد شد. هیچ احتمال هم نمی‌دهیم و هیچ امید جدی نداریم این نزدیکی‌ها باشد.» این انتظار نیست. بلکه انتظار، یک احساس روحیِ بسیار عمیق و یک کشش روحی است نسبت به امری که انسان منتظر آن است. امید به فرج باید واقعا در دل انسان موجود باشد.



ادامه مطلب ...

امام خميني(رحمت اللّه عليه) مي فرمايند:برداشتهايي كه از انتظار فرج شده است؛ بعضي اش را من عرض مي كنم. بعضي ها انتظار فرج را به اين مي دانند كه در مسجد، در حسينيه، در منزل بنشينند و دعا كنند و فرج امام زمان ـ سلام الله عليه ـ را از خدا بخواهند.



ادامه مطلب ...

  

چندی است که برخی از وبلاگهای ارزشی با گذاشتن مطلبی با مضمون رسانه ای کردن حقیر می خواهند جریان جنبش ضد صهیونیزم را به گوش همه برسانند و البته به عرضتان برسانم هم اکنون برخی از سی دی های حقیر در امریکای شمالی و کشورهای عربی دست بدست می شود پس عزیزان عنایت داشته باشند ُ  به خدا قسم بنده در پی شهرت نیستم ، اگر اینگونه بود به در خواستهای مکرر برخی سیاسیون پاسخ مثبت می دادم



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 210528
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

Alternative content