هشدار آيت الله مصباح درباره ورود فراماسونرها به دولت
مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج

به گزارش جهان محسن غرویان به خبر انلاین گفت: به دلیل موضع‌گیری​های مشائی بود که آقای مصباح پاسخ تندی دادند و گفتند که هر کسی که مکتب ایرانی را مطرح می​کند، غیرخودی است. حتی اخیراً هم گفتند که باید مراقب نفوذ فراماسونری در دولت باشیم که ممکن است آنها که در دولت نفوذ کرده​اند از ایادی فراماسون​ها باشند. این سخنان ایشان متوجه برخی اشخاص خاص است که آقای مصباح رویشان حساس هستند.

وی همچنین گفته است به نظرم باید الان با دولت مدارا کرد و خیلی به این چالش​ها دامن نزد. به هر حال همه می‌دانند که مجلس، دولت، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام با یکدیگر اصطکاک​هایی دارند. راه‌حل این نیست که به این موارد دامن بزنیم و پررنگش کنیم. باید مدارا کنیم و پیش برویم. ما تابع ولایت و مقام معظم رهبری هستیم و هرجا لازم باشد، خود ایشان تذکرات را می​دهند. من روحیه این را ندارم که وارد این منازعات ریز شوم. این اظهارنظرها خیلی هم فایده ندارد و تجربه نشان داده که اثری ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 139
بازدید هفته : 321
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 211072
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1