مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج
یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:موسیقی,اثرات, :: 11:0 ::  نويسنده : مسعود

درمقابل همة این حرف هایی که زده شد و همة مضرّاتی که برای موسیقی گفته شد عده ای نیزادّعا می کنند که موسیقی در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد والبتّه امروزه یکی از بحث های مهم، همین بحث درمان، بوسیله موسیقی است که اصطلاحا ًبه آن موسیقی درمانی گفته می شود. و یا گفته می شود که پخش موسیقی در گاو داری ها بر روی شیر دهی گاوها تأثیر داشته و مقدار شیردهی آنان را افزایش داده است و از این قبیل مسائل.



ادامه مطلب ...

شبکه‏ی تلویزیونی «من و تو »، از 28 اکتبر مقارن با 6 آبان 1389 برنامه‏های خود را بر روی ماهواره‏ی هاتبرد شروع و با ارایه برنامه‏های تفریحی و سرگرمی با جهت‏گیری خلاف شئونات اخلاقی و بومی مردم ایران عملاً مکمل شبکه‏هایی همچون «فارسی وان» است. این شبکه متعلق به شرکت تلویزیونی ...


لطفاْ تمام متن را با حوصله مطالعه نمایید

 

http://s2.picofile.com/file/7147501612/masontube_ir.jpg



ادامه مطلب ...

علی‌اکبر رائفی‌پور پژوهشگر و محقق در حوزه صهیونیزم و دشمن‌شناسی در گفت‌وگو‌یی تفصیلی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه فطرت انسان‌ها در دنیا بیدار شده است و بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است، تابوهای ساخته شده در گذشته از بین رفته و صهیونیست‌ها به آخر کار خود رسیده‌اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...

خاک قم گشته مقدس از جمال فاطمه

نور باران گشته این شهر از جمال فاطمه

گرجه شهر قم شده گنجینه علم و ادب

قطره ای باشد ز دریای کمال فاطمه

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال که در همایش «حزب الله سایبری» با عنوان "کلیک‌های پایداری" سخن می‌گفت، در ابتدای سخنان خود به همایش قبلی وبلاگ‌نویسان که در همین سالن در 12 روز مانده به انتخابات 88 برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در آن روزها یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که معمم بود از اختلال به وجود آمده در شبکه فیس بوک ابراز نگرانی کرده و معترض شده بود، این سؤال مطرح بود که چرا وی باید نگران فیس بوک باشد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:موسیقی,اثرات,, :: 10:39 ::  نويسنده : مسعود

«کسی که چهل روز در خانه اش بربط نوازند و مردمان بر او وارد شوند شیطانی به نام قفندر اعضای خود را به تمام اعضای بدنش مس می نماید ، پس غیرت از آن مرد برداشته می شود تا به حدی که با زنانش اگر فعل قبیحی کنند بدش نمی آید ». با این روایت شاید بتوان به یکی از علل اصلی رواج بد حجابی و فحشا در جامعه پی برد ...



ادامه مطلب ...

ناوین مورد بررسی در این مستند :

فرهنگ ، ویژگی ما و روش های انتقال

فرقه سازی

شیطان پرستی

شبکه های ماهواره ، تخریب بنیان خانواده

ادبیات مکتوب

سینما

بازی های رایانه ای

اسباب بازی

و ...

مستندی که بیش از هرچیز باید مورد توجه خانواده ها و قشر های نوجوان و جوان قرار بگیرد تا سیاست های ظلم ستیزانه ۲۰ ساله فرهنگی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی را بیشتر درک نمایند...

توضیحات کامل + لینک دانلود مستند در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...

سایه روشن‎‎ سبک زندگی آمریکایی درایران

اگر غایت خلقت انسان، به تعبیر قرآن «عبودیت» است، آپارتمان و سوئیت چگونه ظرفیت شکل حیات او را رقم خواهد زد؟ این مباحث البته در دولت و مجلس شورا که نگاه سخت‎افزاری به مسکن دارند نه نگاه فرهنگی و نرم‎افزاری، غریب و عجیب است. آن‎قدر که مسئولان، دغدغه کاهش مصرف انرژی با شیشه‎‎های دوجداره و عایق‎بندی لوله‎‎ها را دارند، دغدغه نرم‎افزاری حفظ و صیانت از حرم و حیای ساکنان خانه‎‎ها را ندارند...
 
نشریه پنجره در آخرین شماره خود در گفتگویی با حسن عباسی پیرامون سبک زندگی به بررسی این موضوع پرداخته است که متن کامل مصاحبه به شرح ذیل می باشد:

شما همواره به سبک زندگی به‎مثابه یک موضوع استراتژیک نگریسته‎اید! چرا ؟

بسم الله الرحمن الرحیم. طبیعی است که هر کس از منظر ...

 متن کامل این گفتگوی زیبا را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید


ادامه مطلب ...

به راستي، چه ارتباطي است ميان "مك دونالد " و گرسنگي در جهان، نابودي جنگل هاي استوايي و سلامت انسان ها؟ درپس لبخند به ظاهر بي غل و غش "رونالد مك دونالد "، دلقك نمادين اين رستوران زنجيره اي، حقيقتي وحشتناك پنهان است: بهره برداري جهاني از انسان ها، حيوانات و طبيعت! از ديدگاه غالب افراد جوامع گوناگون به ويژه كودكان، "مك دونالد " وسيله اي است سرگرم كننده براي خوردن "لقمه اي " لذيذ.اما، واقعيت آن قدرها كه در تصور آنها مي رود سرگرم كننده نيست، و شايد با دانستن آنچه به واقع رخ مي دهد هرگز پاي خود را به رستوران هاي غذاهاي آماده نگذارند.



ادامه مطلب ...

چرا برای سلامتی امام زمان (عج) صلوات می‌فرستیم؟ مگر ایشان معصوم نیستند و از طرف خدا محافظت نمی‌شوند و مگر غایب نیستند؟



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 210733
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

Alternative content